AdfoLive 2015

Adfo Groep organiseert op 15 en 16 september in Passenger Terminal Amsterdam (PTA) Adfo Live, een groots evenement voor professionals in marketing, communicatie en advertising.

Adfo Live is het jaarlijkse evenement van Adfo Groep voor verdieping, kennisuitwisseling, inspiratie en netwerken. Het programma wordt samengesteld door de redacties van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing, Communicatie en Creatie in samenwerking met diverse partnerpartijen. Deze aanpak is gekozen om een breed en gevarieerd inhoudelijk programma samen te stellen over de issues en ontwikkelingen die direct impact hebben op de dagelijkse praktijk van adverteerders, marketeers en communicatieprofessionals.

IDMK is partner en zal, samen met grote zus Beeckestijn Business School, beide dagen aanwezig zijn met een hospitalitydesk, kennissessies geven en masterclasses verzorgen.

Programma tijdens AdfoLive 2015

Kees Kerkvliet (Beeckestijn);

het geheim van customer journey mapping

15 september 11.05 - 11.30

Ment Kuiper:

de social media strategie in de praktijk

15 september 16.25 - 16.50

Egbert Jan van Bel (Beeckestijn):

Customer Centricity in marketingstrategie

15 september  13.05 - 13.30
     

Wim van der Mark:

Heldere copy bij informatie overkill, hoe doe je dat?

16 september 10.25 - 10.50

Antal de Waij (Beeckestijn):

de spaghetti van contentmarketing ontward

16 september 11.05 - 11.30

Hans Molenaar (Beeckestijn):

Digital Marketing in B2B

16 september 13.05 - 13.30

Hans Molenaar (Beeckestijn):

Wat is jouw Customer Insight en Big Data Strategie?

16 september 14.50 - 14.20

AdfoLive is gratis te bezoeken.