Conversie en online verleiden

Aanmelden voor deze inspiratiesessie is niet meer mogelijk, de inspiratiesessie heeft al plaatsgevonden. Bekijk het overzicht voor de inspiratiesessies die we hebben gepland voor de komende periode.


De psychologie van het online beïnvloeden

Je wilt meer sales? Meer leads? Dan is het hebben van een standaard website, met standaard teksten en foto’s niet meer genoeg. Een website moet bezoekers motiveren en verleiden. Het standaardwerk van Robert Cialdini over invloed is bij velen bekend. De beïnvloedingswapens die hij beschrijft, zijn ook online toe te passen. Als usability expert heeft Martin van Kranenburg zich verder verdiept en de theorie van Cialdini vertaald naar online. Zo schreef hij een actueel whitepaper over de psychologie van het overtuigen in een online omgeving.

Wil je persuasive copy en design inzetten om de conversie van jouw website te verhogen? Leer vrijdag 22 april hoe je klanten kunt overtuigen door enkele simpele aanpassingen die een groot verschil kunnen maken. Martin van Kranenburg vertelt je er alles over en geeft je praktische voorbeelden, tips, trics en handvatten die je direct zelf kunt toepassen.

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te discussiëren met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt Martin je aanknopingspunten en gedachtegangen om jouw eigen online conversie te verbeteren.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 22 april 2016 van 9.30 - 11.30 uur op Leusder End, Leusderend 30 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden (voorheen Dodeweg 6A). Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.