Customer Behaviour & Insight in 1 Day

Met meer inzicht in klantgedrag wordt het succes groter

Succesvol inspelen op het veranderende gedrag van klanten

Door de voortdurende technologische en digitale ontwikkelingen verandert het gedrag van mensen aanzienlijk. Ons aankoopgedrag wordt anders en ook het gebruiksgedrag verandert. Was bijvoorbeeld een mobiele telefoon een aantal jaar geleden nog een afgesloten apparaat, inmiddels is het steeds meer het centrale communicatiemiddel. De factoren die ons gedrag beïnvloeden, worden vanuit verschillende invalshoeken bepaald. Dat maakt dat het steeds belangrijker wordt om inzicht te hebben in die afzonderlijke aspecten. Op dinsdag 14 februari  wordt naar consumentengedrag gekeken vanuit zowel technologisch perspectief - zoals data - als neurologisch perspectief. Daarnaast bespreken we de trends en ontwikkelingen die van invloed zijn op het gedrag.

 

 

 

 

 

 

Tijdens het event komen de laatste ontwikkeling, trends en inzichten rondom customer behaviour en customer insigh aan bod en krijg je praktisch tip en trics hoe je het gedrag van jouw klanten kunt beïnvloeden.

Een greep uit het programma:

  • Voorspellen en sturen van consumentengedrag met neuromarketing door Martin de Munnik
  • Gebruik consumentenpsychologie en optimaliseer je conversie door Martin van Kranenburg
  • Met data inzicht in het gedrag door Ronald Voorn

​Nog een aantal goede redenen om Customer Behaviour & Insight in 1 Day te bezoeken:

  • Direct toepasbare inhoud
  • PE punten voor NIMA professionals
  • Trends en ontwikkelingen die je verder helpen
  • Sprekers die je persoonlijk te woord staan
  • Veel interessante cases en inzichten
  • Netwerken met vakgenoten

Reserveer nu je kaartje met korting!

Relaties van IDMK kunnen Customer Behaviour & Insight in 1 Day met een aantrekkelijke korting bezoeken. Ontvang € 75,- korting met code IDMKCBI75. Aanmelden met korting kan hier.