CustomerTalkLive: Customer generation; de customer journey centraal

De customer journey in de praktijk:
'Zorg voor Happy Customers met een goed ingerichte customer journey'.

Elke professional in marketing en communicatie heeft wel gehoord van of werkt al met een customer journey. Door op het juiste touchpoint de juiste content op het juiste moment met de optimale call-to-action in te zetten, wordt het succes van een customer journey groter. Wanneer een customer journey strategie optimaal wordt ingezet is het logisch dat er “happy customers” ontstaan. Vanuit de vernieuwde visie op omgaan met klanten is het noodzakelijk om te zorgen voor een “shared value” tussen de klant en de onderneming. Tijdens deze CustomerTalkLive krijg je die handvatten mee die je nodig hebt om zelf jouw customer journey te gaan samenstellen. En ook daadwerkelijk te gebruiken de volgende dag!

Op donderdag 1 december 2016, 14.30 – 20.00 uur organiseert CustomerTalk i.s.m. BrixCRM de eerste CustomerTalkLive. Tijdens deze masterclass draait het om “Zorg voor Happy Customers met een goed ingerichte customer journey”. Bekijk het programma en de sprekers op de CustomerTalkLive-site.

4 redenen om deze CustomerTalkLive Masterclass “de customer journey in de praktijk” bij te wonen:

  • praktische voorbeelden uit de dagelijkse praktijk
  • deskundige en ervaren sprekers die dagelijks met marketeers aan de slag zijn om customer journeys te ontwikkelen en te verbeteren
  • discussie en interactie tussen de bezoekers en de deskundigen
  • je eigen eerste opzet voor een customer journey

Door het bijwonen van deze CustomerTalkLive kun je:

  • zelf beginnen met jouw customer journey te ontwikkelen
  • krijg je inzicht in voorbeelden en cases uit de praktijk
  • beschik je over handvatten die je concreet verder helpen

Voor wie?

Deze CustomertalkLive is ontwikkeld voor professionals die binnen de organisatie verantwoordelijk zijn voor de customer journey of deze nog moeten gaan ontwikkelen binnen de organisatie.

Aanmelden

Meld je nu aan voor slechts € 99,- via www.customertalklive.nl. Dit is inclusief catering en de workshop. Kom je met meerdere personen? Dan zijn de kosten per persoon € 74,50.