De 7 stappen voor succesvolle e-mail marketing

Aanmelden voor deze inspiratiesessie is niet meer mogelijk, de inspiratiesessie heeft al plaatsgevonden. Bekijk het overzicht voor de inspiratiesessies die we hebben gepland voor de komende periode.


Als marketeer hebben we allemaal een haat-liefde verhouding met e-mail. Is het nu een medium dat we wel of niet goed kunnen inzetten? In de komende jaren zal het voor het gros van onze klanten nog wel een belangrijk kanaal zijn. Zelfs telemarketing werkt nog. Dat betekent wel dat als we e-mail inzetten dat we dat goed moeten doen om er succesvol mee te zijn. Deze sessie bestaat uit een stappenplan van 7 stappen die leiden tot succesvolle e-mail marketing. Praktisch, met tips, punten die je snel kunt oppakken. Aan het eind van deze sessie kun je de stappen toepassen op je eigen campagnes en deze verbeteren.

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te discussiëren met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt de docent je aanknopingspunten en gedachtegangen om jouw eigen marketingstrategie aan te passen.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 19 juni 2015 9.30 – 11.30 uur op Leusder End, Leusderend 32 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden (voorheen Dodeweg 6A). Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden 

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.