De perfecte data-driven online customer journey

Aanmelden voor deze inspiratiesessie is niet meer mogelijk, de inspiratiesessie heeft al plaatsgevonden. Bekijk het overzicht voor de inspiratiesessies die we hebben gepland voor de komende periode.


Verbeter jouw online kanalen door het vastleggen van data uit de online customer journey

Hoe kan je tijdens de online customer journey relevante data vastleggen en optimaal gebruiken voor het perfectioneren van je diverse online channels?
Frans Appels van digital marketing bureau Netprofiler en docent bij IDMK laat allereerst zien hoe je de online customer journey met diverse onderzoeks- en analytics tools in kaart gebracht en vastgelegd kan worden. Vervolgens toont hij hoe effectief gepersonaliseerd en gesegmenteerd op elke fase van de online customer journey ingespeeld kan worden. Met aansprekende voorbeelden uit diverse sectoren van gepersonaliseerde en gesegmenteerde campagnes in Google AdWords, Facebook, remarketing, e-mail en onsite personalisatie. Frans gaat ook in op goede voorbeelden van Google AdWords (SEA) en zoekmachine optimalisatie (SEO). 

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen aan de docent en van gedachten te wisselen met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt Frans je aanknopingspunten, tips en trics om de gegevens en data uit jouw online customer journey optimaler te gebruiken.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 17 juni 2016 van 9.30 - 11.30 uur op Leusder End, Leusderend 30 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden (voorheen Dodeweg 6A). Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.