Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day 2016

Op donderdag 24 november 2016 is Digital Marketing en Social Strategy in 1 day in Spant! in Bussum. Het programma is bekend en het thema is ‘succesvol inspelen op de digitale transitie’.

Succesvol inspelen op de digitale transitie

Ontwikkelingen gaan snel, techniek is steeds meer een ‘enabler’. De digitale ontwikkelingen hebben effect op de organisatie, de mensen en op businessmodellen. Het is geen keuze meer, maar noodzaak, je moet mee. Maar hoe? Wat zijn de mogelijkheden, welke keuzes moeten er gemaakt worden? Hoe speel je succesvol in op de digitale transitie? Kom naar Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day en in 1 dag ben je weer helemaal bij:

  • Leer over digitaal leiderschap en agile marketing; met cases en keynotes van ING, NS, Paul R. Smith;
  • Raak geïnspireerd door de cases uit de bouw, retail, zorg, en horeca zoals the Sting en Foodreporter.nl;
  • Speel in op veranderend klantgedrag met marketing automation (Stan&Stacy)
  • Verbeter jouw online service marketing (Zorg en Zekerheid)
  • Leer je merk versterken met social business (Nestlé)
  • Blijf futureproof (Drukwerkdeal.nl)

Waarom je Digital Marketing & Social Strategy op 24 november niet mag missen:

  • Internationale keynotes
  • Inspirerende cases uit de praktijk van aansprekende bedrijven en branches
  • Leer van ING, NS, the Sting, Foodreporter,
  • Laat grats uw website checken door experts
  • Volg een round table voor een praktische update
  • 6 PE punten voor NIMA en Thuiswinkel-Academy
  • Netwerken met ruim 350 vakgenoten
  • Digitale goodiebag / toolkit met presentaties na afloop, met actuele onderzoeken en rapporten

Bekijk hier het hele programma van die dag

Ga met korting naar Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day

IDMK is kennispartner van dit event en relaties van IDMK kunnen het event met €75,- korting bijwonen. Gebruik hiervoor code IDDIM75 bij registratie; aanmelden met korting kan hier.