Hoe krijg je meer leads in B2B?

Aanmelden voor deze inspiratiesessie is niet meer mogelijk, de inspiratiesessie heeft al plaatsgevonden. Bekijk het overzicht voor de inspiratiesessies die we hebben gepland voor de komende periode.


Leadgeneration, een begrip dat voor veel marketeers een bekend begrip is. Zelfs in de “old school marketing” werd al gesproken over leadgeneration. Het is belangrijk dat we vanuit marketing en sales zorgen voor een goede vulling van de sales en marketingfunnel. Van lead tot klant. Deze tijd van marketing en communicatie zorgt er voor dat het funnel denken niet helemaal meer klopt. Door het “flip the funnel” denken in de praktijk is de funnel niet meer als een logisch opeenvolgend traject te zijn. Het is een samenspel van verschillende media en mogelijkheden in meerdere klantcontactmomenten die leiden tot een succes.

Tijdens de inspiratiesessie geven we inzicht in de mogelijkheden om de niet-bestaande funnel toch te kunnen vullen en managen. Praktisch en succes gegarandeerd!

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te discussiëren met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt de docent je aanknopingspunten en gedachtegangen om jouw eigen marketing strategie aan te passen.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 26 juni 2015 13.00 – 15.00 uur op Leusder End, Leusderend 32 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden (voorheen Dodeweg 6A). Er is volop gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.