Multichannel Conference 2016

Uw klant is multichannel. Volgt u?

Op 20 & 21 april wordt de Multichannel Conference 2016 gehouden in DeFabrique in Utrecht. Het event biedt u, als professional in e-commerce, marketing en klantcontact, gratis de mogelijkheid om meerdere kennissessies in verschillende theaters bij te wonen. Doe inspiratie op van gerenommeerde sprekers en krijg advies op maat tijdens workshops en 1-op-1-gesprekken met de experts van Beeckestijn Business School en IDMK trainingen.

Beeckestijn Business School is deze beide dagen aanwezig en verzorgt meer dan 10 verschillende lezingen en workshops:

Op woensdag 20 april 2016:

09:30 - 10:15 Ment Kuiper: De praktijk van neuromarketing
10:45 - 11:30 Frans Appels: De perfecte data-driven online customer journey
12:00 - 12:45 Egbert Jan van Bel: Klote klanten, hoe ontwikkelt u uw succesvolle klantstrategie voor de komende jaren...
13:15 - 14:00 Hans Molenaar: Wat is jouw Customer Insight en Big Data Strategie?
14:30 - 15:15 Ment Kuiper: Succes hebben met je online marketing- en communicatieplan
15:45 - 16:30 Kees Kerkvliet: Een merk-waardige en memorabele klantbeleving, hoe doe je dat?

Op donderdag 21 april 2016:

09:30 - 10:15 Antal de Waij: Contentmarketing ontward
10:45 - 11:30 Frans Appels: De perfecte data-driven online customer journey
12:00 - 12:45 Rob Prass: De waarde van een goed verhaal
13:15 - 14:00 Sydney Brouwer: De 6 bouwstenen voor het creëren van een klantgerichte cultuur
14:30 - 15:15 Patrick Petersen:Conversie, Content en de Customer journey; it is all in the online mix!
15:45 - 16:30 Willemijn Schneyder: Business Agility - What Agile can do for you.

Veelzijdig programma, zelf samenstellen

Beide congresdagen kunt u uw persoonlijke programma samenstellen en kiezen uit verschillende workshops en 1-op-1-gesprekken met de experts. Kom ook en ontmoet uw vakgenoten!

Inschrijven kan via de website van Multichannel

We hopen u te ontmoeten tijdens De Multichannel Conference 2016!