Multichannel Experience in de praktijk

Aanmelden voor deze inspiratiesessie is niet meer mogelijk, de inspiratiesessie heeft al plaatsgevonden. Bekijk het overzicht voor de inspiratiesessies die we hebben gepland voor de komende periode.


Crossmedia strategie, een overall benadering voor succes

Op vrijdagmiddag 29 mei geeft Ment Kuiper bij IDMK een inspiratiesessie over een multichannel strategie. Elke marketing of communicatie professional heeft te maken met meerdere kanalen, meerdere soorten klanten, meerdere soorten media en meerdere boodschappen. En dan praten we nog niet eens over branding, positionering en targeting. Crossmedia Strategie is die vorm van marketing- en communicatiestrategie waar alles samenkomt. Elk facet van de marketingcommunicatie komt aan de orde. Van klant tot medium, van customer journey tot storytelling. Tijdens deze inspiratiesessie worden alle elementen besproken enheb je in een paar uur een overzicht en ben je op de hoogte van de laatste stand van zaken. Onmisbaar en relevant voor elke marketing- en communicatieprofessional.

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te discussiëren met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt de docent je aanknopingspunten en gedachtegangen om jouw eigen marketingstrategie aan te passen.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 29 mei 2015 van 13.00 - 15.00 uur op Leusder End, Leusderend 32 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden (voorheen Dodeweg 6A). Er is volop gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.