Neuromarketing

Aanmelden voor deze inspiratiesessie is niet meer mogelijk, de inspiratiesessie heeft al plaatsgevonden. Bekijk het overzicht voor de inspiratiesessies die we hebben gepland voor de komende periode.


Neuromarketing

De psychologie van de communicatie. Vaak wordt er nog te gemakkelijk gedacht over de wijze waarop online media worden ingezet, ingericht en opgebouwd. Met name de opmaak, gebruik van teksten en gebruik van beelden speelt hierin een belangrijke rol. Wel eens nagedacht over de reden waarom mensen op de ene button wel klikken en op de andere niet? Waarom zijn sommige afbeeldingen meer rood en sommige afbeeldingen meer blauw gericht? Afbeeldingen, teksten, woorden en opmaak hebben meer invloed dan we denken. Tijdens deze sessie krijg je een aantal praktische handvatten en tips om je eigen online (en offline) media en middelen te beoordelen en vervolgens bewust te kiezen voor de beste oplossing.

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te discussiëren met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt de docent je aanknopingspunten en gedachtegangen om zelf met neuromarketing aan de slag te gaan.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 23 september van 9.30 - 11.30 uur op Leusder End, Leusderend 30 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden (voorheen Dodeweg 6A). Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.