Succes met social media in B2B

Aanmelden voor deze inspiratiesessie is niet meer mogelijk, de inspiratiesessie heeft al plaatsgevonden. Bekijk het overzicht voor de inspiratiesessies die we hebben gepland voor de komende periode.


We kunnen wel zeggen dat B2B en B2C veel overlap hebben en dat de mens centraal staat. Toch heeft B2B wel een aantal kenmerken die specifiek voor deze business van belang zijn. Een praktijksessie met voorbeelden en cases die een beeld van de mogelijkheden die er zijn voor B2B marketeers.

In deze sessie geven we handvatten, tips & trucs en valkuilen. Aan het eind van de sessie ga je met je eigen plan van aanpak naar huis.

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te discussiëren met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt de docent je aanknopingspunten en gedachtegangen om jouw eigen marketing strategie aan te passen.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 17 april 2015 9.30 – 11.30 uur op Leusder End, Leusderend 32 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden (voorheen Dodeweg 6A). Er is volop gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.