IDMK aanwezig op Multichannel Conference 2017

IDMK is op 19 en 20 april 2017 aanwezig op Multichannel Conference 2017.

Hoe goed ken jij jouw klant eigenlijk? De belangrijkste uitdaging anno 2017 ligt in hoe je een persoonlijke relatie met je klant opbouwt én behoudt. Voelt hij zich langere tijd vertrouwd met jouw bedrijf, dan kan hij als ambassadeur erg waardevol zijn. Tijdens Multichannel 2017 staat de kunst van personalisatie centraal.

IDMK is samen met Beeckestijn Business School beide dagen aanwezig met een eigen theater. Onze trainers delen graag hun kennis over de diverse aspecten van een multichannel strategie.
Van jouw online marketingstrategie tot jouw online customer journey, van marketing agility tot scoren met contentmarketing en conversie, van overtuigend schrijven tot online persuasion: de kracht van het onbewuste. 

IDMK sessies
Woensdag 19 april:
12:00 - 12:45 Wim van der Mark: Overtuigend schrijven 
14:30 - 15:15 Patrick Petersen: Scoren met Contentmarketing en Conversie!

Donderdag 20 april:
15:45 - 16:30 Ment Kuiper: Hoe ontwikkel je een succesvolle online marketing strategie?

Praktische informatie:
Datum: 19 en 20 april
Tijd: beide dagen van 9:30 uur tot 18:00 uur
Locatie: DeFabrique, Utrecht
Gratis aanmelden.

Let op!
Je ziet in het programma bij een aantal sessies de opmerking ‘vol’. Dit betekent dat er grote interesse is voor deze sessie. Je kunt nog steeds aangeven interesse te hebben voor deze sessie. Advies is wel om op tijd te komen, zodat jouw plek verzekerd is: vol=vol. Dus meld je aan, stel je programma samen en kom op tijd naar DeFabrique voor een inspirerende dag vol vakkennis!

Ga naar nieuwsoverzicht