IDMK op Multichannel Conference 2015

IDMK is op 22 en 23 april 2015 aanwezig op de Multichannel Conference met een eigen theater.

"Uw klant is multichannel. Volgt u?" is het thema van Multichannel Conference 2015. Consumenten laten zich niet belemmeren, ze shoppen, zoeken informatie, wisselen ervaringen uit of willen een vraag stellen als het hun uitkomt en op de manier die op dat moment binnen handbereik is. Wanneer uw multichannel strategie slaagt, dan kan uw klant altijd en overal bij u terecht. Dezelfde merkbeleving, hetzelfde serviceniveau, dezelfde informatie: zo creëert u waardevolle klantbeleving!

IDMKl is samen met Beeckestijn Business School beide dagen aanwezig met een eigen theater waar onze docenten graag hun kennis met u delen over de diverse aspecten van een multichannel strategie. Van uw online marketingplan tot uw customer journey, van e-mailmarketingstrategie tot klantgerichtheid, van de engagementfactoren van uw contentstrategie tot tips voor het vergroten van uw e-mail database. Met de kennissessies van onze docenten kunt u uw strategie verbeteren. Een overzicht van ons programma tijdens Multichannel Conference vindt u hier.

Praktische informatie:
Datum: 22 & 23 april 2015
Tijd: beide dagen van 9:30 uur tot 18:00 uur
Locatie: Jaarbeurs, Utrecht
Gratis aanmelden

Ga naar nieuwsoverzicht