Nominaties Customer Experience Management Professional van het Jaar 2015 bekend

Stephanie Juranek, John Leerentveld en Robbert van Leeuwen zijn genomineerd voor de titel Customer Experience Management Professional van het Jaar 2015.

De verkiezing Customer Experience Management Professional van het Jaar is een jaarlijkse verkiezing die tot vorig jaar de naam CRM Professional van het Jaar droeg. Op 9 september 2015 wordt in 't Spant in Bussum tijdens het evenement Customer Experience & CRM in 1 Day de opvolger van Roderik Thush van Prologis bekendgemaakt.

Praktische, klantgerichte plannen

De Customer Experience Management Professional van Jaar wordt gekozen op basis van een actueel, concreet en praktisch plan op het gebied van customer experience en customer relationship management (CRM). Deze praktijkcases dienen te voldoen aan drie criteria: volledigheid, relevantie en originaliteit. De genomineerden, die geselecteerd zijn uit 75 inzendingen, mogen hun plan verdedigen tegenover de jury, die de ideeën onder andere zullen beoordelen op klantgerichtheid.

Stephanie Juranek, PwC

Stephanie Juranek is marketing- en communicatiemanager bij het accountancy- en adviesbureau PwC. Zij heeft een plan geschreven voor een kinderopvangorganisatie. Haar uitdaging is customer experience door te voeren in deze organisatie. Het plan van haar is een handleiding voor de wijze waarop organisaties in de kinderopvang en de zorg praktisch en laagdrempelig met klantervaringen aan de slag kunnen in tijden van bezuinigingen.

John Leerentveld, Carthago ICT

John Leerentveld is consultant en merkverkenner bij ICT-dienstverlener Carthago ICT. In die rol van merkverkenner heeft hij voor het label 24bright een veranderstrategie en plateauplanning ontwikkeld. Succesvolle interne merkbeleving is in een business-to-business-markt onontbeerlijk voor een succesrijke customer experience. Doel van zijn plan is de normen en waarden van het merk bij de medewerkers bekend te maken en zorg te dragen voor acceptatie en integratie.

Robbert van Leeuwen, a.s.r.

Robbert van Leeuwen is werkzaam als change consultant customer experience bij a.s.r, de verzekeringsmaatschappij. Met zijn plan vertaalt hij de theorie van customer experience management naar de praktijk. Met de customer journey rondom een autoschade toont hij aan hoe de klantervaring van begin tot einde verbetert door te doen waar je als merk voor staat. Dit draagt bovendien bij aan de beoogde verandering om een andere verzekeraar te worden.

Professionele impuls vakgebied

De prijs is een initiatief van het opleidingsinstituut Beeckestijn Business School, Customer Talk en het Platform Innovatie in Marketing (PIM). Met de verkiezing en de bijbehorende willen de drie partijen het vakgebied van customer experience management en CRM een professionele impuls geven. De jury bestaat dit jaar uit Egbert Jan van Bel (auteur en onderzoeker), Kees Kerkvliet (partner TOTE-M), Ment Kuiper (directeur Customer Talk) en Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School).

IDMK is kennispartner van Customer Experience & CRM in 1 Day. Relaties van IDMK kunnen het event met € 75,- bijwonen door bij de registratie code IDCRM te gebruiken.

Ga naar nieuwsoverzicht