Online Marketing Challenge tijdens AdfoLive

Kom ook naar #AdfoLive en doe de Online Marketing Challenge: de perfecte manier om zelf jouw online marketing & social media kennis te testen. IDMKs grote zus Beeckestijn Business School ontwikkelde samen met Sqillzer deze online test.

Hoe is het gesteld met jouw kennis van online marketing, social media marketing en aanverwante onderwerpen? Ben je goed op de hoogte en is jouw kennis up-to-date? Ben je net zo goed als je zelf denkt dat je bent? Test het zelf en kom op 15 & 16 september naar de hospitalitydesk van IDMK en Beeckestijn Business School tijdens AdfoLive en geef je op voor de Online Marketing Challenge.

Hoe werkt het?

Samen met Sqillzer, dé specialist om online marketing kennis meetbaar te maken, ontwikkelde Beeckestijn de Online Marketing Challenge. In ongeveer 20 minuten krijg je inzicht in jouw eigen, persoonlijke online marketing kennis. Het enige dat we nodig hebben is jouw naam en e-mailadres! Via de mail sturen we je een uitnodiging met de link om de Online Marketing Challenge te doen. Je bepaalt zelf waar en wanneer je de test doet, de test duurt ongeveer 20 minuten. Direct nadat je de vragen hebt beantwoord krijg je de resultaten van jouw test te zien. Deze resultaten zijn alleen voor jou inzichtelijk!

Werk aan de winkel?
Aan de hand van de resultaten weet je direct op welke aspecten je goed scoorde en welke onderdelen beter kunnen. Misschien de hoogste tijd om jouw kennis weer eens even op te frissen of bij te spijkeren?

Hoe scoor jij t.o.v. vakgenoten?
Jouw resultaten zetten we af tegen alle deelnemers die de meedoen aan deze Online Marketing Challenge. Zo weet jij direct hoe je het doet t.o.v. jouw vakgenoten; altijd handig om te weten waar je staat! Hoe is het met jouw concurrentiepositie gesteld als je op zoek bent naar een (nieuwe) baan?

Doe jij mee? We zien je graag tijdens AdfoLive op 15 of 16 september in Amsterdam.

Meer weten?

Neem contact op via info@idmk.nl of kom naar onze hospitalitydesk op 15 en 16 september tijdens AdfoLive.

Ga naar nieuwsoverzicht