Hielko van der Molen

Hielko van der Molen

Hielko van der Molen is al sinds 1997 met internet bezig. Na een aantal jaren in de financiële- en adviessector werkzaam te zijn geweest heeft hij de overstap gemaakt naar de hotelbranche. In beide branches gaf hij leiding aan e-commerce afdelingen. Hij was verantwoordelijk voor tientallen websites, boekings-en verkoopsystemen, e-mailmarketing en alles wat daarbij komt kijken. Na anderhalf jaar dagelijkse focus op conversie en online sales in de hotelbranche was het tijd om te gaan ondernemen.

In 2014 is Hielko mede-eigenaar van Dharma Media geworden, om vanuit bureau-zijde klanten te helpen wegwijs te worden in het digitale landschap. De passie van Hielko is het helpen van mensen en organisaties digitaal sterker te worden. Vanuit zijn jarenlange ervaring in de digitale wereld deelt hij zijn kennis al sinds 2010 via instituten als Nyenrode, VU en IDMK Trainingen. 

Tegenwoordig publiceert Hielko regelmatig op Marketingfacts en Emerce over crossmediale communicatie, (mobile) marketing, de veranderende rol van techniek in organisaties. Tevens spreekt hij regelmatig over deze onderwerpen. Hielko is ook eigenwijs en daarom is hij met 2 partners de fintech startup we are Sure gestart. Hielko weet dat financiële producten anders kunnen en voelt dat het beter moet. Vanuit zijn drive om mensen verder te helpen. Ze met elkaar te verbinden. Zodat zzp-ers echt geholpen worden wanneer dat nodig is, voor een eerlijke prijs. 

Hielko is aan IDMK verbonden als trainer voor de 1-daagse training Succesvolle E-mailings maken