Kees Kerkvliet

Kees Kerkvliet

Gedreven door zijn missie om Nederland elke dag een stukje klantgerichter te maken, heeft Kees vele verschillende organisaties, bedrijven en professionals kunnen helpen met het realiseren van een waardevolle ontmoetingen, klantgerichte medewerkers, efficiënte klantprocessen en een verhoogde NPS. 

Een van zijn klanten typeerde hem als volgt: 

“Kees is een gedreven manager, die alleen het beste resultaat nastreeft voor zijn klanten en daarbij de wensen van zijn medewerkers in acht neemt. Kwaliteit is een garantie wanneer men zaken doet met Kees”. 

Als Managing Director en eigenaar van TOTE-M deelt Kees graag zijn rijke kennis en ervaring op het gebied van Customer Experience. Door inzichten en theorieën te vertalen naar alledaagse voorbeelden weet hij zijn gehoor te boeien en te inspireren. Door zijn gepassioneerde en humoristische manier van doceren wordt je meegenomen in zijn energie en wil je met de inhoud zelf actief de volgende dag aan de slag. 

Kees is verbonden aan IDMK als docent voor de 2-daagse training Customer Journey Mapping & Experience