Kris Konrad

Kris Konrad

Kris Konrad is als Senior Consultant bij TOTE-M dagelijks aan de slag met het optimaliseren van klantbeleving in de breedste zin van het woord. Na het succesvol afronden van zijn studie Internationale Economie en Economische Geografie aan de Universiteit Utrecht is Kris aan de slag gegaan om klantcontact- en -serviceprocessen te verbeteren voor én met zijn klanten.  

Sinds Kris in 2006 voor TOTE-M aan het werk is, heeft hij ruime kennis en ervaring opgedaan op het gebied van ontwerp én implementatie van merk-waardige klantbeleving in verschillende sectoren. In Kris’ visie zijn de duurzame verhoging van klantloyaliteit én medewerkerbetrokkenheid altijd randvoorwaardelijke doelstellingen van een succesvol project of programma.

De colleges die Kris als docent bij IDMK verzorgt, worden gekenmerkt door een afwisseling van theorie met relevante en leerzame praktijkvoorbeelden.

Kris geeft bij IDMK les voor de training Customer Journey Mapping & Experience.