Maurice Jongerius

Maurice Jongerius

Maurice Jongerius is werkzaam als Manager Mobile bij bol.com en is al meer dan 5 jaar verantwoordelijk voor de mobiele strategie en ontwikkeling van bol.com. Van dichtbij maakte hij mee hoe de opmars van mobiel in een stroomversnelling is geraakt en hoe disruptive deze ontwikkeling doorzet. Bij bol.com werkt hij aan het zo goed mogelijk inspelen op veranderd klantgedrag door verschuiving naar mobiel en het signaleren van nieuwe kansen die hierdoor geboden worden. Tot één van zijn focuspunten behoort ook de interne organisatie van het formaat van bol.com mobile mined te krijgen.

Maurice is een gepassioneerd spreker en consultant op het gebied van mobile marketing en eCommerce. Hij is ervan overtuigd dat mobile alle branches aan het veranderen is, zowel binnen B2C als B2B. In het verleden werkte Maurice zowel bij uitgers als aan bureauzijde, waardoor hij kan putten uit een brede ervaring op het gebied van online en type organisaties. Maurice is aan IDMK verbonden als docent voor de opleiding Professional Diploma in Digital Marketing (NIMA DMI).