Rob Woelinga

Rob Woelinga

Rob Woelinga richtte samen met Wim van der Mark in 1990 het Instituut voor Direct Marketing Kennis (IDMK) op. 

Inmiddels is IDMK een onderdeel van Beeckestijn Business School en is Rob daar nog steeds als docent aan verbonden. Daarnaast in hij samen met Wim van der Mark bij het in 2007 opgerichte Dialoogtrainers.nl actief in het ontwikkelen en geven van maatwerktrainingen en presentaties voor meer dialoog tussen organisaties en hun afnemers. 

Rob is een veelgevraagde en zeer hoog gewaardeerde spreker op allerlei bijeenkomsten en nationale- en internationale congressen. Samen met Wim van der Mark schreef hij in 1998 de bestseller “Verbeter uw direct mailbrieven”. In 2003 maakten zij de “Checklist voor het maken van Succesvolle Mailings en Advertenties”.

Rob was in 2004 samen met Marc Borgers auteur van “Succesvolle E-Mail Marketing”. In september 2009 verscheen daarvan de derde, geheel vernieuwde, uitgave. In 2006 verscheen van Rob en Wim “Overtuigend & Interactief Schrijven”. In 2011 is deze geheel herschreven en aangepast aan het digitale tijdperk van nu. Daarnaast is Rob auteur van de Direct Marketing begrippenlijst, een uitgave uit de Adfo Direct reeks. 

Bij IDMK is Rob verbonden aan de training Succesvolle webteksten schrijven die echt werken.